Sunday, January 10, 2010

Merantau Warrior

Ujan lebat plak ari jumaat ari tu..Aku tgk jam dah kul 6..Ready ar nak balik..Seb baik bawak kete..Xde la basah..Pastu jack call..Ajak lepak Alamanda..Aku dah tau dah agenda mamat ni..Tanya sape yg join..Dia kata Wan..Lagi la aku tau agenda ape..Haha..

Lepak Alamanda santap dl nasi lemak lauk kerang..Mantap..Mmg xkn kurus dah aku pasni..Haha..Sambil2 borak ngan dak2 ni..Wan cakap mlm ni dia nk g Time Square tgk Merantau Warrior..Aku ngan jack nk join..Aku dah tgk preview cite ni..Best gak la..Cite pasal silat harimau..


Smpi Time Square dah kul 940..Dak2 ni dah bising..Standard ar weh..Jln jem..Sape suh tgk jauh2..Bagi aku plot cite ni xberapa kuat..Tapi action and choreographer fighting ok..Xsama taraf lagi cam Ong Bak tapi bagi aku acceptable..Gaya silat pon mantap..Hero ni mmg org silat la..Xsilap aku ni 1st filem dia..Heroin pon mantap..Haha..Muka dah cam Agnes Monica..Name awek tu Sisca Jessica..


Bagi aku cite ok..Tapi dak2 ni ada yg tido..Gile tul..Punya byk fight pon bley tido..Lepas wyg off to Pelita Jln Ampang..Then smpi umah 300 am..Ngantuk giler..Sok nk usha kete plak...



No comments:

Post a Comment