Tuesday, December 29, 2009

Bambee FC Vs JBM FC

Since tarikh pon dah confirm aku nk bagi reminder kat dak2 Bambee FC..Kita nye game 2hb Jan 2010 jam 5 ptg..Lokasi dan padang masih dalam arrangement..Nanti dah confirm aku msg/fb kat korg suma..And one more thing is sila list kan brape ramai player yg akan turun ptg sabtu ni..Aku suggest dlm 15..Kena ada subs..Aku dah pancit skang ni..Xmcm 3-4 tahun lepas..Hehe...

List player

1. Aku
2. Wan Tapa
3. Hazwan
4. Adik
5. Pad
6. Pincang
7. Anas
8. Key
9. Jack
10. Pejal
11. Komeng
12. Tomok
13. Pidut
14. Mango
15. Pak Lan
16. Adik Key


Tarikh : 2 Jan 2010
Masa : 5 petang
Lokasi : Akan ditentukan - Maybe Setia Alam

p/s - Sila cari player lagi..Yang kat atas tu aku men letak jer..


2 comments:

  1. Game confirm jam 5 sabtu 2hb Jan 2010 di setia alam ...
    ok bro, pahamkan @ folo map n direction ni dulu... ape2 hal contact aku... esok aku dah coti.... jumpa di padang ya!

    http://www.spsetia.com.my/setia_alam/location.htm

    paling senang kalo ikut NKVE.... ikut federal pun ok tp kena baca betoi2 direction dia tu hehhehe.....

    ReplyDelete
  2. Ok xde hal..Kalo aku sesat nanti aku calling ko jer..Hehe

    ReplyDelete