Wednesday, December 16, 2009

Cabaran Kepada JBM FC

Tajuk agak panas di situ..Haha..Dak2 Bambee FC tgh sangap nk men bola padang nampaknye..So aku ditugaskan untuk mencari team..Apa lagi..Contact race la..Tgk camne bley arrange game ke x..So far dah deal ngan Race..Cuma xconfirm tarikh jer lagi..Maybe 2hb Jan 2010..Kami cuba negotiate supaya pemain star JBM dari Rotherham FC,Kg Pakistan UK cuba balik on-time..Hehe..Cpt balik Spark..Khidmat ko yg dah g training ngan Torres diperlukan ni..Haha..

To player Bambee sila carik player dalam 15 org..Kena ada reserve weh..Aku confirm2 la pancit..Hehe..Tlg kosongkan tarikh 2hb Jan tuh..Jgn nk menggatal plak lepak umah awek la,g wayang la,men paintball la,g 95,50 or 30 la..Lokasi n tarikh ni blom confirm lagi..Aku masih deal ngan team lawan..Papehal aku update kat FB n blog aku..Chalo...

Tarikh : 2hb Jan 2010..Xconfirm lagi..
Masa : 5 PM sampai Maghrib..Xconfirm lagi..
Lokasi : Setia Alam, Shah Alam kot..Aku pon xtau celah mane..
Ref : Ada disediakan..Maybe sorg rm20 utk ref ngan sewa pdg..
Jersey : Pkai baju inter-college kaler biru muda Unimap tuh ok kot..

List yang maybe main

1. Aku
2. Wan Tapa - mbr aku
3. Hazwan
4. Adik
5. Pincang
6. Pad
7. Tomok
8. Key
9. Pidut
10. Pejal
11. Jack
12. Anas
13. Pak Lan
14. Mango
15. Dot

p/s - Carik lagi player..Kat atas tu aku men bubuh jer nama..Dak2 Inneax tuh bz..Kang tau2 ada kat offshore plak..
To Bambee refer page ni untuk team yang akan kita lawan nanti..

6 comments:

  1. hehe..oraite captain tsubasa!!

    ReplyDelete
  2. 2hb mane aku balik lagi wei...aku sampai 9hb kol 3ptg...tlg la amek aku kat epot tu..hahaha

    ReplyDelete
  3. la..xbalik lagi ke..status kat FB dah packing..hehe..

    ReplyDelete
  4. packing barang esok masuk kontena jer...tuan nyer badan 9hb baru sampai hehehe

    ReplyDelete
  5. buleh ke tim 20an lwn tim 30an ni????
    mentang2 la result JBM teruk.. dan2 lontar cabaran.. hampeh senju...

    ReplyDelete
  6. Ceh..Aku xde team nak lawan sebenarnya..
    Member2 aku suma kemaruk nak main kat padang..
    So aku teringat la kt korang suma..Haha..

    ReplyDelete