Thursday, December 3, 2009

Mr Next ?

Ahad ni ade game..Si dekad dah msg aku..Aku jawab on..Teruja btol aku ada game bola padang..Ye la..Last skali aku men bola padang kat U sukan inter school..Dah setahun lebih tuh..Hehe..Skali smpi umah lepas balik keje mak aku cakap.."Ko jgn nak merayau ahad ni..G umah Shahrul rewang2 apa yg patut"..leter mak aku kat telinga aku..Adeh..Cmne bley lupa plak ada kenduri ? Aku dah msg dekad kate kalo dtg maybe lmbt..Atau pon xdtg langsung..Hahaha..Ape lagi terus jadi bahan ngan Race..Xpe la Race..Aku terima..Haha..Tapi kalo aku xde hal mmg aku turun..Cm futsal kat sport planet 16 dulu..Last2 yg dtg 7 org..Ape lagi..Men sepak tiang jer la..Frust tuh..Aku punye la harap twin terror Race ngan Spark turun..Haha..Apa2 pon kepada team aku ucapkan selamat maju jaya..Jgn kasi malu smpi kena berbelas kosong lagi..Aku akan cuba untuk turun di masa akan datang..Sekian terima kasih dari Mr Next..

p/s - Spark yang perasan macam Torres bila nk balik dari UK ? Hehehe..

2 comments:

  1. bukan perasan yer...Torres yang cakap aku ade ala2 hebat cam dia hahaha

    ReplyDelete
  2. anugerah Belon D'Next utk lu la bro hahahhaha...

    xpe la senju, next time kan ada hehehhe.... bagus2... cam ada komitmen je nak join JBM hahhahaa...

    ReplyDelete