Tuesday, July 20, 2010

Prestasi Bambee FC 2010

Tinggal 2 minggu lagi masuk la bulan ke-8 untuk tahun 2010..Sepanjang tahun ni,banyak game yang dah Bambee main...Area yang kami byk main kt PGRM ngan Kepong..Game2 pon byk ref Ujang yang atur..So far setakat ni dah pnah lawan Ex-Army+Polis,geng2 Indonesia(aku sendiri confius Kepong jadi Jakarta) and team dari Sarawak pon ade..Team paling byk lawan team Tepeng la..Smpi ref Ujang suh carik team lain plak..

Sejak aku flashback ni ade la 10 game Bambee main..1 game je menang (Lwn Tepeng FC kt PGRM), 2 seri (JBM FC 2nd game dgn Kenyah FC)...Yg lain sume haru..Kalah beb..Haha..Tp personally aku rasa makin lama makin improve main..Fitness jer still mslh lagi..Tp xpe..Kita main bola padang ni pon utk suka2 jer..Bukan nak masuk tournament pon..Hujung bulan ni Wan akan collect duit sorg rm50 utk beli jersey baru + bola (bola xpnah beli dari dlu)..

p/s - Aku akan try arrange game minggu depan hari sabtu..Ape2 aku msg

No comments:

Post a Comment