Monday, November 23, 2009

Football Master 2009

Semalam aku turun Stadium Putra Bukit Jalil dengan Mat Anaih Baling, Wan, Adik n Pidot..Ada event best gak la..Football master 2009 kembali lagi..Lagenda2 EPL tahun 90an beraksi spt Jason Mc Ateer, Andy Cole, Mark Wright, Ray Parlor, Ian Walker, Sasa Ilic, Don Hutchison n ramai lagi la..Tapi aku kecewa tgk2 Ian Rush ngan Steve McManaman xde..Ceh..Spoiler btol la..

Event start kul 5 ptg..Kasi ladies2 warm up game dl..Serina FC vs ape ntah..Serina FC ni artis2 la cm bini Afdlin,Nita,pastu pelakon n penyanyi..Team lagi satu ni terdiri drpd dj2 radio cm tini hot fm n hunny madu la..hot tu hunny madu..hak3..Tp tini hot fm mmg power men futsal..lek jer try dari tgh pdg..ala2 Xabi Alonso tuh..Luck jer xde..team korg ptt menang..

Then main event start..1st game Sheffield Utd Vs EPL All Star..EPL All Star mng game ni..Aku xigt score bape..Hehe..Pastu game ditunggu2 tiba..Liverpool Vs Man U..Kedengaran nyanyian2 dari supporter Liverpool..YNWA and Torres song..Hehe..Liverpool mng game ni 4-3..Liverpool mng next game lawan All Star 2-0..And last game mng lawan Sheffield Utd 6-2...

And final lawan sapa lagi kalo bukan Man U..Game agak rancak...Man U leading dgn gol dari Ronnie Johnson..Dibalas oleh John Durnin..Smart gol mamat ni..Pastu Man U leading balik..Jesper Blomqvist score..John Durnin score lagi..Mark Wright score untuk samakan kedudukan 2-2..John Durnin score untuk Liverpool mendahului 3-2..Tapi Blomqvist sekali lagi score untuk mengikat kedudukan 3-3...

Xde extra time..terus ke sepakan penalti..Semua org score kecuali Don Hutchison..So Man U menang 5-4..Gembira la penyokong setan meraikan kemenangan setan merah termasuk la setan kecik dan pendek sebelah aku..Hak3..



Brado2 layan bola..



Org layan bola..Ko layan awek Akon gayut...



Gua cam biase ngan baju Liverpool..



Hunny Madu in action..Go Hunny..Hehe..



The Reds warming up..

p/s - Gambar xbyk..Aku xde D90 cm kabu..

No comments:

Post a Comment