Friday, November 13, 2009

Sessi Karaoke Bersama WWG Di Alamanda

Lokasi: Alamanda,Putrajaya
Waktu: 9pm-2am

Setelah pelbagai2 janji melayu dan mamak dibuat semua berjaya berkumpul di McD kul 930 kot..Itu pon payah nak call..Line Celcom cam haram semalam..Bodo nye Celcom..Kasi susah sama orang jer..

Aktiviti bermula dgn menyantap french fries Pad ngan Adik..Paw sudey..Haha..Aku ngan Wan bg alasan dah mkn..Hik3..Sambil2 kat McD mcm biase kutuk2 Pad yang tgh queue kat kaunter..Hak3..Adik byk giler kutuk ko Pad..Kalo aku mmg aku xanta dia balik smlm..

Karok start kul 11pm..Lepak2 di luar sambil menghirup udara segar dan melihat keindahan ciptaan alam..Mmg indah betul..Sume 'baik2' jer..Tunangan orang turut same mengusha..Aku jadi mat port kat Wahie kang Dot..Haha..

Lagu pertama disumbangkan oleh budak Bukit Rotan..Dengan slang2 jawa kedengaran dia nyanyi lagu indon ape ntah..Aku pon xtau tajuk lagu tu..Lepas tu Anas plak dgn lagu Bukti - Fiq..Tp MOTM aku bg kat kapten la..Mmg terbaek sore Kapten Mangga mlm td..Sume lagu selamber dia tarik..Dlm kul 12 Jack Kabu smpi bersama Caa dan juga cup cake..Cantikk...Mmg layan cup cake ko Caa..Mangga selamber jer abiskan..Hehe..

Lps karok cm biase minum2 kat P15..Niat untuk menepung Jack telah terbantut di hati..Seb baik ko Jack..Kalo x dak2 ni nk letak tepung la..serbuk kari Baba's la..Tp masing2 dah matang kot..Smpi umah kul 230am..Ngantuk giler...
















p/s - Happy Birthday Jack..


2 comments:

  1. hahaha...kite dah besar kot....semua kene behave..aku dah malas nk main tepong2 ni

    ReplyDelete
  2. blog ada dah lame..nk tulis je malas..xde idea nak tulis ape..seb baik ko xkne tepung..kalo ko nk kene tepung..xckup sepeket..kurang2 mau 3 peket..bak kate adik la..haha..

    ReplyDelete