Friday, November 13, 2009

Progress Rumah November 2009

Minggu lepas lalu Kesas ms nk g umah Ucu aku kat Johan Setia..Usha2 progress umah aku..Wow3..Dah makin hampir nk siap..Masih dlm fikiran nk jual ke nk duduk situ..Kalo jual at least dah untung byk gak la..Hehe..Bley la wat modal carik umah2 lelong wat sewa ke..Tp kalo jual tahun depan kena cas 5% tax dari gov..Damn asik nk makan duit rakyat jer..Rakyat diutamakan la tu..Hehe..

Umah ni kalo ikut schedule bulan August 2010 baru siap..Tp kalo tgk progress skang ni..Aku rase by Julai dah bley siap kot..Tinggal nk pasang tiles,cat skit2,wat jalan,longkang..Tapi aku rase aku puas hati ngan developer projek ni..Nampak kemas la finishing yg depa wat..Xde la cincai2 jer..Progress dah 55% byr interest pon dah tinggi..Arap2 la Sapura dpt increment tahun depan..Amin..




Pandangan Depan



Ruang tamu dan makan



View dari master bedroom

p/s - Nak jual ke nak duduk sini...

1 comment:

  1. bek wat sewa....bulan2 sewa RM2500..ok gak tu...pastu ko p ler cari rmh len lak..hehee

    ReplyDelete